Friday, February 15, 2013

کررا

کررا

عینک کررا-carrera 2012همراه با کیف،دستمال و 3 ماه گارانتیعینک کررا-carrera2012جدیدترین مدل کمپانی کررایک عینک خاص برای افراد خاصلنز این عینک ضدخش و UV400 می باشددفع اشعه های مضر برای چشمدفع اشعه های uva uvb , uvcعینک کررا-carrera2012طراحی شده برای صورت های مختلفعینک کررا 2012 یک عینک فوق العاده در میان عینک هایک عینک فوق العاده زیبا که مانع رسیدن اشعه های مضر به چشم های شما می شودهمراه با کیف،دستمال و 3 ماه گارانتیدلیل قیمت پایین این محصول نسبت به سایر فروشگاه ها وارد کردن بی واسطه کالا میباشدعینک کررا-carrera2012فرصت را از دس�! � ندهیدبا این عینک علاوه بر زیبایی از چشم های خود محافظت کنیددارای رنگ های متفاوت و زیبا(مشکی-سفید-قهوه ای)

دسته بندی ها: وسایل شخصی وسایل شخصی - عینک فروشنده : مهرسل

آموزش ساخت اسکلت بندی و کنترل حرکات مدل ها در Maya

در این مجموعه آموزش ساخت اسکلت بندی کاراکترها به منظور انیمیشن سازی را می آموزید عنوان اصلی : Introduction to Rigging in Maya همان طور که می دانید کنترل حرکات شخصیت ها در اکثر نرم افزار های سه بعدی از طریق شبکه ا! ی متصل به هم از Bone ها صورت می گیرد ف! راین د ساخت این Bone ها و کارکردن با آن ها به عنوان Rigging شناخته می شود . توجه داشته باشید هر قدر Rigging صحیحتر انجام شود حرکات شخصیت های سه بعدی نیز واقعی تر خواهد بود . این مجموعه آموزش مالتی مدیا که محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است . این آموزش به مدت زمان 6 ساعت و 22 دقیقه و بر روی 3 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند . در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم : آموزش استفاده از نامگذاری Solid Convention برای Object ها در نرم افزار مایا آموزش والد کردن یک Object برای Object ای دیگر ( یکی از راه های Rigging در نرم ا�! �زار مایا ) آموزش ساخت و کارکردن با Joint ( امکانی که اجازه می دهد قسمت های مختلف یک شی را به یکدیگر متصل نماییم ) در مایا آموزش تنظمیات مختلف Joint مایا آموزش جامع ویژگی های Joint در مایا ( Joint Attribute ) آموزش استفاده از ابزار Insert Joint نرم افزار مایا آموزش متصل کردن Joint ها به یکدیگر آموزش چگونگی تغییر دادن ریشه Joint های اسکلت در نرم افزار Maya آموزش حذف Joint ها به شیوه غیر مخرب آموزش خارج کردن بخش های از اتصال به بخش های دیگر شی بوسیله امکانات Disconnect Joint در نرم افزار Maya آموزش کپی برداری آینه ای از Joint ها در مایا ( به عنوان مثال با این روش می توان به سرعت Rigging ساخته شده بر�! �ی یک دست را به دست دیگر کاراکتر تع�! �یم د اد ) آموزش روش های تغییر دادن جهت Joint ها در نرم افزار Maya آموزش کامل استفاده از Maya IK Solver آموزش کارکردن با امکان Rotate Plane Solver نرم افزار Maya آموزش کاربرد امکان Single Chain IK Solver مایا آموزش استفاده از امکان Spring IK Solver نرم افزار Maya آموزش استفاده از IK / FK Blending در مایا آموزش Rigging یک زنجیره از Joint ها بوسیله امکان IK Joint Chain نرم افزار مایا آموزش دستکاری کردن زنجیره Spline IK Joint Chain در نرم افزار Maya آموزش ساخت و تنظیم کنترل کننده های Object در نرم افزار Maya آموزش اهمیت استفاده از گروه ها در نرم افزار Maya آموزش کنترل نمودن ویژگی های مربوط به قرارگیری اشیا در نرم افزار Maya بوسیله Point C! onstraint Tool آموزش دستکاری چرخش یک Object در نرم افزار مایا بوسیله امکان Orient Constraint Tool در مایا آموزش استفاده از ابزار های محدود کننده حرکات بر حسب حرکات والد در نرم افزار مایا ( Maya Parent Constraint Tool ) آموزش استفاده از امکان Maya Pole Vector Constraint به منظور شبیه سازی حرکات زانو و آرنج Object ها آموزش کنترل نمودن چرخش یک Object با حرکت یک شی دیگر ( به عنوان مثال طراحی حرکات چشم در دنبال کردن یک جسم ) Creating Custom Attributes and Using Maya's Hypergraph and Connection Editor to Link Attributes آموزش تنظیم و تغییر دادن ویژگی های اصلی رابطه ها در مایا آموزش استفاده از امکان Lattice Deformer نرم افزار مایا آموزش مقید سازی Joint ها �! �ه یک Object خاص در نرم افزار مایا آشن�! �یی ب ا تبدیل دو تایی ( Double Transformation ) و روش های جلوگیر ی از آن آموزش استفاده از وزن دهی به برخی از نقاط به وسیله Paint Weight Tool نرم افزار Maya آموزش استفاده از ابزارهای Mirroring نرم افزار مایا به منظور کپی برداری آینه ای از Vertex ها در مایا آشنایی با اهمیت Influence Objects آموزش استفاده از Rigid Binding در مایا در عوض استفاده از Smooth Binding Smoothing Rigid Bind deformations using Flexors آموزش ویرایش و کپی گرفتن از Flexor در نرم افزار Maya آموزش ویرایش Rigid Bound Mesh در نرم افزار Maya آموزش کارکردن با Maya's Bind Pose Mode آموزش استفاده از امکانات قدرتمند مایا Blend Shape ها در نرم افزار Maya آموزش اهمیت Order Deformation در نرم افزار Maya آ�! �وزش افزودن Blend Shape ها در نرم افزار Maya آموزش تغییر شکل دادن یک Object بوسیله Blend Shape آموزش محدود کردن حوزه اثر Blend Mode بر روی یک نقطه خاص آموزش ساخت یک کنترلر برای گروهی از نقاط در مایا آموزش کامل استفاده از Maya Jiggle Deformer آموزش استفاده از Proximity Mesh بر روی یک Object مقید شده آموزش استفاده از Jiggle Deformer بر روی یک کاراکتر آموزش استفاده از Wrap Deformer برای ساخت تاثیر گذاری نقاط یک Object بر روی دیگر نقاط مشخصات این مجموعه : زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده دارای آموزش های مالتی مدیا و دسته بندی شده ارائه شده بر روی 3 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و �! �ا از آن ها استفاده می کند . به مدت ز! مان 6 ساعت و 22 دقیقه ! محصول موسسه آموزشی Digital Tutors آموزش بر اساس انجام یک پروژه

دسته بندی ها: نرم افزار آموزشی نرم افزار آموزشی - کامپیوتر فروشنده : فروشگاه تخصصی شرکت فرین

برای خرید اینترنتی به لینکس موتور جستجوی خرید اینترنتی مراجعه نمایید.

No comments:

Post a Comment